Banqup ima za cilj da vam pomogne da podignete kvalitet vaših usluga na viši nivo. Kako? S' jedne strane Banqup štedi vaše vreme u administrativnim poslovima, olakšava komunikaciju i rad sa vašim klijentima i tako vam pruža mogućnost da svoje vreme uložite u pružanje stručnih finansijskih saveta.
Automatizujte svoje poslovne procese, iskoristite pristup dokumentima klijenata u realnom vremenu i koristite uvide u trendove kao nikada do sad.
Zahvaljujući Banqup-u, vaša firma ima puno koristi od pristupa u realnom vremenu digitalnim fakturama, dokumentima i plaćanjima vaših klijenata. Pristupajte i obradite dokumenta vaših klijenata u vreme koje vama odgovara i podignite vaš poslovni odnos na viši nivo.
Digitalni procesi štede vreme, stvaraju jednostavnije načine rada i omogućavaju saradnju u realnom vremenu.
Ovo su prednosti Banqup-a. I vi i vaši klijenti možete automatizovati manuelne zadatke koji oduzimaju mnogo vremena i dobiti više vremena za važnije stvari.
Otkrijte šta digitalizacija može da učini za vas i vašu firmu i pokrenite saradnju sa klijentima u realnom vremenu.
Banqup stvara jedan finansijski ekosistem koji je nezavisan od računovodstvenog softvera.
Nastavite da radite sa svojim poznatim ERP ili računovodstvenim platformama i uvozite fakture, dokumenta i podatke svojih klijenata iz platforme Banqup direktno u svoje postojeće sisteme.
Saznajte više o Banqup integracijama.
Računovodstvena frirma Gecco
Imate pitanja? Tu smo da pomognemo
Banqup je digitalni računovodstveni alat koji stvara vezu između vas i finansijskih dokumenata i podataka vaših klijenata. Banqup pruža pristup u realnom vremenu plaćanjima, fakturisanju i fakturisanju vaših klijenata, tako da možete da ih obrađujete u vreme koje vam odgovara.
Banqup je nezavisan od računovodstvenog softvera i može se putem API-ja lako povezati sa vašim postojećim ERP ili računovodstvenim sistemima.
Iskoristite prednosti pametnijih, besprekornijih procesa.
Nema više unosa podataka, nema više traženja potvrda, samo pregled podataka u realnom vremenu i trenutni pristup dokumentima. Pokažite svojim klijentima da je bolje da provedete vreme kao njihov strateški finansijski savetnik. I ostavite priručne, administrativne zadatke Banqup-u.
Da. Možete odlučiti koji članovi vaše firme vode računa o kojim klijentima. Definišite korisničke nivoe i postavite pravila koja funkcionišu za vas.
OCR znači optičko prepoznavanje znakova.
OCR je tehnologija koja se koristi za elektronsko izdvajanje podataka. Banqup skenira fakture i dokumenta i odatle izvlači podatke.
Banqup uvek koristi automatski OCR, koji je standardno uključen u sve pretplate. Banqup takođe ima i ručni OCR za 100% prepoznavanje faktura, za ovo je vašim klijentima potrebna Banqup Premium pretplata.
Za vas kao računovođu, Banqup je besplatan. Pogledajte stranicu sa cenama da biste razumeli različite nivoe i cene za svoje klijente.
I vaša firma i vaši klijenti mogu stupiti u kontakt sa Banqup timom za korisničku podršku. Možete to ućiniti imejlom ili popuniti obrazac za upit na našoj stranici za podršku. Pogledajte stranicu podrške za sve opcije.
Pogledajte Banqup demo i otkrijte jednostavnost računovodstvene Banqup konzole i Banqup platforme vašeg klijenta.