Welcome to our Banqup website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Change my settings'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.
Cenovnik

Rešenje po meri za vaše poslovanje!

Banqup ima rešenje po meri za svaku računovodstvenu kompaniju (veliku ili malu). Bez obzira na broj klijenata sa kojima sarađujete.

Pridruži nam se

Postani partner

Ukoliko vaša kompanija deli iste vrednosti kao Unifiedpost Group-a i teži digitalizaciji i optimizaciji finansijskih procesa, kontaktirajte nas za poslovnu saradnju i partnerstvo.

Bedankt! Je bericht werd succesvol verzonden.
Er ging iets fout tijdens het verzenden van je bericht.
Kijk na of alle velden correct werden ingevuld.
FAQs

Šta su još pitale Banqup računovođe?

Imate li pitanja? Tu smo da pomognemo

Šta je Banqup?

Banqup je digitalni računovodstveni alat koji stvara vezu između vas i finansijskih dokumenata i podataka vaših klijenata. Banqup pruža pristup u realnom vremenu plaćanjima, fakturisanju i fakturisanju vaših klijenata, tako da možete da ih obrađujete u vreme koje vam odgovara.

Banqup je nezavisan od računovodstvenog softvera i može se putem API-ja lako povezati sa vašim postojećim ERP ili računovodstvenim sistemima.

Kako Banqup radi?
  1. Vaši klijenti postavljaju svoje fakture, priznanice i finansijska dokumenta kao i informacije o svim plaćanjima na svojoj Banqup platformi.

  2. Banqup-ova OCR tehnologija i validacija podataka znači da vi i vaši klijenti imate već očitanu fakturu ili račun koji treba samo da verifikujete.

  3. Kada se dokumenti otpreme, vaši klijenti biraju kojim dokumentima imate pristup. Oni vam mogu dati trenutni pristup (podrazumevano) ili pristup dokument po dokument.

  4. Vaša firma će tada moći da vidi sva dokumenta i informacije o plaćanjima vaših klijenata.

  5. Obradite dokumenta u vreme koje vam odgovara i unesite ih direktno u vaš postojeći ERP ili računovodstveni softver.
Koliko košta Banqup?

Za vas kao računovođu, Banqup je besplatan. Pogledajte stranicu sa cenama da biste razumeli različite nivoe i cene za svoje klijente.