I privatni i javni sektor u Srbiji polako ulaze u svet eFakturisanja. Kako biste digitalizovali računovodstvo i olakšali upravljanje finansijama, Banqup vam nudi inovativno, jednostavno i pouzdano rešenje. Naša platforma ima brojne prednosti u odnosu na državni sistem elektronskih faktura, a mi vam ovde donosimo one najznačajnije za vaše poslovanje.
I privatni i javni sektor u Srbiji polako ulaze u svet eFakturisanja. Kako biste digitalizovali računovodstvo i olakšali upravljanje finansijama, Banqup vam nudi inovativno, jednostavno i pouzdano rešenje.
Naša platforma ima brojne prednosti u odnosu na državni sistem elektronskih faktura, a mi vam ovde donosimo one najznačajnije za vaše poslovanje.
1. Različiti kanali za slanje eFaktura
Nikada više nećete morati da fakture štampate i šaljete poštom! Digitalno rešenje znači i uštedu vremena za slanje, ali i materijala za štampu. Banqup nudi čak tri kanala za slanje fakture: putem mejla, kroz našu platformu i kroz državni sistem elektronskih faktura. Banqup prepoznaje da li primalac fakture ima otvoren nalog na državnom sistemu i, ukoliko je to slučaj, automatski će fakturu proslediti tamo.
2. Različiti kanali za prijem eFaktura
Sve vaše ulazne fakture sada će se nalaziti na jednom mestu, nezavisno od formata u kom su vam poslate. Vaše primljene nedigitalne fakture (poslate poštom ili one u pdf ili jpg formatu) možete lako da uvežete u Banqup platformu, čime će se pokrenuti digitalno automatsko očitavanje dokumenta (OCR) i pretvaranje fakture u digitalni format.
OCR tehnologija ne postoji u državnom sistemu pa fizičku fakturu nećete tako lako prebaciti u digitalni format.
3. Olakšana i pregledna administracija
Platforma je intuitivna, laka za korišćenje i nudi pregledan status vaših obaveza i potraživanja. Banqup platforma omogućava da, korišćenjem sekcije Podešavanja, na jednom mestu sami upravljate katalogom proizvoda, podešavate izgled fakture, definišete/promenite broj računa koji želite da bude prikazan na fakturama, definišete odobrenje ulaznih faktura od određenih dobavljača, dodelite različita ovlašćenja korisnicima unutar vaše kompanije, definišete kada da dobijate obaveštenja o dospeću faktura i slično.
Banqup ima napredniji sistem izveštavanja od državnog sistema, pa izveštavanje možete podešavati u skladu sa svojim potrebama.
4. Veza s računovođom
Naše digitalno rešenje unapređuje i pojednostavljuje komunikaciju s računovođom. Od sada Banqup može da automatski prosleđuje računovođi na mejl sve prihvaćene fakture, a u pripremi su i dodatni načini povezivanja s računovođom kako bi se još više olakšao unos faktura i knjiženje.
Zahvaljujući uštedi vremena i olakšanoj komunikaciji, komunikacija s računovođom može vam doneti više benefita – od koji je ključna mogućnost za dobijanje konstruktivnih saveta za unapređenje vaših finansija.
5. Mobilna aplikacija
Banqup možete koristiti na svom Android ili iOS uređaju, i zahvaljujući ovoj mogućnosti imate uvid u svoje fakture kad god i gde god to poželite. Na ovaj način ostvarujete kontrolu nad svojim finansijama.
Pored toga, Banqup je korisnicima dostupan 24/7, 365 dana u godini, dok državni sistem ima „noćnu pauzu” zbog koje nije dostupan od ponoći do 6 ujutru.
Ukoliko želite da isprobate sve funkcionalnosti i uverite se u prednosti Banqup platforme, to možete učiniti potpuno besplatno do 30.06.2022. Registrujte se na www.oblaci.rs i uverite se da prelazak na digitalno računovodstvo može da bude jednostavan!
Banqup - lakše, brže, sigurnije
Aktiviraj Banqup