Welcome to our Banqup website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Change my settings'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.
Često postavljana pitanja

Često postavljana pitanja

Pogledajte naša često postavljana pitanja i saznajte šta su drugi klijenti pitali o Banqup-u.

Banqup

Šta je Banqup?

Banqup je najjednostavniji i najpametniji alat za digitalnu administraciju. Banqup pojednostavljuje procese administracije i fakturisanja na samo jednoj digitalnoj platformi. Sa Banqup-om, preduzeća troše manje vremena na administraciju i fakturisanje, a više vremena za razvoj svog poslovanja.

Kako Banqup radi?

Jednostavno pošaljite svoje fakture, račune i finansijska dokumenta na svoju Banqup platformu; Ili putem imejla, prevucite i ispustite tako što ćete snimiti sliku na pametnom telefonu. Saznajte više o različitim metodama otpremanja putem našeg bloga.

Banqup OCR tehnologija (optičko prepoznavanje znakova) zatim pretvara tekst i podatke na vašim finansijskim dokumentima u digitalne datoteke. Ovo ne samo da značajno smanjuje unos podataka, već znači da vaš dokument postaje digitalan. Omogućite svom računovođi pristup vašim digitalnim dokumentima i pratite status vaših faktura.

Kome je Banqup namenjen?

Banqup je dizajniran za mala i srednja preduzeća, mikro preduzeća, samozaposlene ii frilensere. Sa Banqup-om, ove vrste preduzeća više ne moraju da brinu o papirnim finansijskim dokumentima i mogu lako da pređu na digitalnu administraciju. Banqup je jednostavno i pametno rešenje koje štedi vreme preduzećima obezbeđujući prave funkcionalne alate za upravljanje administrativnim i finansijskim procesima na jednom digitalnom mestu.

Osim toga, sa mogućnošću da svom računovođi i knjigovođi omogućite pristup vašim finansijskim dokumentima, možete biti sigurni da vaš računovođa ima sve informacije koje su mu potrebne za upravljanje vašim poreskim prijavama.

Šta to znači za moj biznis?

Banqup znači imati dostupne alate za upravljanje administrativnim i finansijskim procesima putem jednog digitalnog rešenja.


Preduzećima više neće biti potrebni papir, fizički dokumenti i neće više morati da unose podatke i upravljaju svojim finansijama na više od jednog mesta.

Banqup pruža jasan pregled svih ulaznih i izlaznih faktura, što znači da se manje vremena troši na administraciju, a više vremena na napredovanje vašeg poslovanja.

Da li mi je potrebno prethodno znanje o softveru za digitalnu administraciju?

Nimalo! Banqup je jednostavno rešenje za podešavanje i korišćenje, savršeno za preduzeća koja imaju opširno ili nikakvo znanje o digitalnoj administraciji. Pogledajte naše vodiče za podršku, mini tutorijale i blog za dodatnu podršku.

Šta je OCR tehnologija?

OCR znači optičko prepoznavanje znakova.

OCR je tehnologija koja se koristi za elektronsko izdvajanje podataka. Banqup skenira fakture i dokumenta i odatle izvlači podatke.

Banqup uvek koristi automatski OCR, koji je standardno uključen u sve pretplate. Banqup takođe ima i ručni OCR za 100% prepoznavanje faktura, za ovo je vašim klijentima potrebna Banqup Premium pretplata.

Kako da se prijavim na Banqup?

Prijavljivanje na Banqup je jednostavno. Pogledajte naš vodič za početnike za jednostavan proces registracije na Banqup.

Da li je Banqup teško postaviti i koristiti?

Nimalo! Banqup je jednostavno rešenje za podešavanje i korišćenje, savršeno za preduzeća koja imaju obimno ili nikakvo znanje o digitalnoj administraciji. Pogledajte naše vodiče za podršku, video tutorijale i blog za dodatnu pomoć.

Kako da dozvolim svom računovođi ili knjigovođi da pristupe mom Banqup nalogu?

Koristeći Banqup, lako je podeliti svoja dokumenta sa svojim računovođom ili knjigovođom. Možete ih podeliti automatski sa platforme putem imejla, ili dati pristup računovođi svom Doc Centru.

Cenovna politika

Koliko košta Banqup?

Za vas kao računovođu, Banqup je besplatan. Pogledajte stranicu sa cenama da biste razumeli različite nivoe i cene za svoje klijente.

Da li Banqup nudi besplatnu probnu verziju?

Banqup ne nudi besplatnu probnu verziju, ali nudimo besplatnu pretplatu kao deo FREE paketa za 50 dokumenata godišnje. Pogledajte našu stranicu sa cenama za sve detalje.

Podrška

Kako mogu da dođem do Banqup podrške?

I vaša firma i vaši klijenti mogu stupiti u kontakt sa Banqup timom za korisničku podršku. Možete to ućiniti imejlom ili popuniti obrazac za upit na našoj stranici za podršku. Pogledajte stranicu podrške za sve opcije.

Da li je podrška uključena u svaku pretplatu?

Da naravno. Ne samo da možete pogledati vodiče i video tutorijale na Banqup sajtu, već možete i da pozovete Banqup tim za korisničku podršku da vam pomogne sa svim pitanjima koja imate. Posetite stranicu podrške da biste videli opcije podrške.

Pobrinuli smo se za vas

Još više Banqup podrške

Pogledajte još načina na koje vaše preduzeće ili vaša računovodstvena firma mogu dobiti dodatnu Banqup podršku.

Počni da koristiš Banqup

Počnite da vidite prednosti digitalnog poslovanja uz Banqup. Aktivirajte svoj nalog danas.

Aktiviraj Banqup