Osigurajte procese vaše firme i klijenata i budite mirni znajući da kreirate usaglašene načine rada
Obavezno e-Fakturisanje je na snazi u Srbiji. Vi, kao računovođa, ste u najboljoj poziciji da vodite svoje klijente kako da s jedne strane postanu usaglašeni sa zakonom tako i da olakšate njihovu tranziciju.
Uverite se da vaši klijenti razmenjuju finansijska dokumenta i fakture na bezbedan i siguran način. Uz Banqup imate jednu stvar manje za brigu.
Razmena važnih finansijskih dokumenata je laka uz Banqup. Kreirajte digitalna dokumenta na platformi ili konvertujte skenirana i otpremljena dokumenta u digitalne formate radi lakšeg praćenja.
Prijava uz korisničko ime i lozinku i za vas i za vaše klijente
Pratite slanje, otvaranje, preglede i plaćanja faktura
Sigurna arhiva dokumenata, i za vas i za vaše klijente
Banqup omogućava lak prelazak na elektronsko fakturisanje. Ne samo da kreirate jednostavnije procese fakturisanja za vaše klijente, već osiguravate da ispunjavaju i lokalne propise o e-Fakturisanju i poreskim obavezama.
Banqup je povezan i razmenjuje informacije sa državnom platformom za e-Fakture SEF i omogućava:
Usklađenost sa zakonskom regulativom Srbije
Automatski arhiviranje i čuvanje faktura i dokumenata na minimalni zahtev [10 godina uz Premium paket]
Vezu sa međunarodnim mrežama, kao što je Peppol
Pogodnosti i benefite jednostavnog, automatizovanog procesa elektronskog fakturisanja
Želite da saznate više? Pitajte naš Banqup tim za demo verziju a oni će vam odgovoriti i na sva pitanja o usaglašenosti sa regulativom.