Usaglašenost

Usklađeni i sigurni načini rada

Osigurajte procese vaše firme i klijenata i budite mirni znajući da kreirate usaglašene načine rada

Šta je potrebno

Koje vrste usaglašenosti?

Usklađenost sa zakonskom regulativom e-Fakturisanja

Obavezno e-Fakturisanje je na snazi u Srbiji. Vi, kao računovođa, ste u najboljoj poziciji da vodite svoje klijente kako da s jedne strane postanu usaglašeni sa zakonom tako i da olakšate njihovu tranziciju.

Bezbedna razmena dokumenata

Uverite se da vaši klijenti razmenjuju finansijska dokumenta i fakture na bezbedan i siguran način. Uz Banqup imate jednu stvar manje za brigu.

Sigurna razmena

Osećajte se bezbedno u razmeni finansijskih informacija

Razmena važnih finansijskih dokumenata je laka uz Banqup. Kreirajte digitalna dokumenta na platformi ili konvertujte skenirana i otpremljena dokumenta u digitalne formate radi lakšeg praćenja.

Prijava uz korisničko ime i lozinku i za vas i za vaše klijente

Pratite slanje, otvaranje, preglede i plaćanja faktura

Sigurna arhiva dokumenata, i za vas i za vaše klijente

Elektronsko fakturisanje

Unapredite proces obaveznog e-Fakturisanja

Banqup omogućava lak prelazak na elektronsko fakturisanje. Ne samo da kreirate jednostavnije procese fakturisanja za vaše klijente, već osiguravate da ispunjavaju i lokalne propise o e-Fakturisanju i poreskim obavezama.

Banqup je povezan i razmenjuje informacije sa državnom platformom za e-Fakture SEF i omogućava:

Usklađenost sa zakonskom regulativom Srbije

Automatski arhiviranje i čuvanje faktura i dokumenata na minimalni zahtev [10 godina uz Premium paket]

Vezu sa međunarodnim mrežama, kao što je Peppol

Pogodnosti i benefite jednostavnog, automatizovanog procesa elektronskog fakturisanja

Person smiling and looking at camera
“Ogroman napredak, kako za našu firmu tako i za naše klijente”
Xavier Delattre, računovođa

Demo Banqup

Želite da saznate više? Pitajte naš Banqup tim za demo verziju a oni će vam odgovoriti i na sva pitanja o usaglašenosti sa regulativom.

Vidite demo