Vaši kupci i dobavljači se lako prepoznaju prilikom obrade ulaznih i izlaznih faktura, zahvaljujući našoj tehnologiji prepoznavanja faktura. Otkrijte sledeće savete i trikove koji će vam pomoći da efikasnije upravljate svojim kupcima i dobavljačima u Banqup-u.
Kako kreirati kupce i dobavljače
Kupci i dobavljači se mogu kreirati na tri načina:
1. Prva opcija je da se prepoznaju putem našeg OCR-a (Optical Character Recognition) prilikom unosa fakture za kupovinu ili prodaju.
2. Druga opcija vam omogućava da ručno kreirate kupca ili dobavljača.
3. Konačna opcija je dodavanje celokupne liste kupaca i dobavljača preko excel uvoza.
Elektronska obrada faktura
Da li ste znali da možete slati i primati fakture direktno preko Banqup-a ako je vaš dobavljač ili kupac takođe član platforme?
Možete saznati da li koriste Banqup platformu tako što ćete pogledati pregled vaših kupaca i dobavljača. Ako je vaš dobavljač ili kupac član platforme, tada možete da obrađujete svoje fakture elektronskim putem preko same platforme. U isto vreme vaše poslate fakture biće isporučene i na državnu platformu Sistem eFaktura (SEF). Samim tim ste u potpunosti usklađeni sa zakonskim obavezama.
Takođe sve vaše fakture pristigle na SEF od strane vaših dobavljača, biće uvežene i na samu Banqup platformu. Na ovaj način ćete imati celokupan pregled ulaznih i izlaznih faktura na vašem Banqup nalogu.
Odabir kanala isporuke za vaše klijente
Ako koristite modul za fakturisanje u Banqup-u, možete odabrati da distribuirate svoju fakturu na nekoliko različitih kanala.
Odaberite da li želite isporuku na:
● Imejl
● Banqup platformu
● Sistem eFaktura (SEF)
Sve što treba da uradite je da jednostavno podesite izabrani metod isporuke u oblasti „kupac“. Svaki kupac može biti podešen na željeni za njega odgovarajući način isporuke.
Za više informacja pogledajte naše video tutorijale https://www.banqup.rs/video-tutorijali