Od 01.05.2022. na snagu je stupio zakon o primeni eFaktura u Srbiji. Na našem tržištu su se pojavile različite platforme za digitalno poslovanje, a mi vam predstavljamo 5 razloga zašto je Banqup pravi odabir za vas.
Od 01.05.2022. na snagu je stupio zakon o primeni eFaktura u Srbiji. Na našem tržištu su se pojavile različite platforme za digitalno poslovanje, a mi vam predstavljamo 5 razloga zašto je Banqup pravi odabir za vas.
1. Sva dokumenta na jednom mestu
Banqup vam omogućava jasan pregled svih faktura i računa i praćenje njihovog statusa u realnom vremenu, kako biste imali kontrolu nad vašim finansijama, a uz to sve izlazne fakture možete kreirati za manje od 60 sekundi. Fakture se automatski kreiraju u format XML, tako da više ne morate razmišljati da li vam se potkrala greška prilikom izrade faktura. Takođe sva dokumentacija koja se otprema na Banqup platfomu vam je dostupna 24 sata dnevno zahvaljujući našoj digitalnoj arhivi u kojoj dugoročno možete čuvati svu neophodnu papirologiju. Možete zaboraviti na gomile papira i pretraživanja po fasciklama, brz i jasan pregled vam je dostupan u par jednostavnih klikova. Zahvaljujući DOC centru na našoj platformi osim finansijske dokumentacije kao što su fakture, možete čuvati I sva nefinansijska dokumenta.
2. Omogućava vam lakšu komunikaciju sa računovođom
Banqup digitalno rešenje će olakšati i unaprediti vašu komunikaciju sa računovođom. Zahvaljujući Banqup-u više nećete morati da odlazite kod računovođe kako biste predali svu neophodnu dokumentaciju. Putem Banqup platforme se možete povezati sa računovođom i na taj način on će imati uvid i jasan pregled u sva dokumenta koja primate, šaljete ili plaćate uz praćenje njihovog statusa u realnom vremenu. Kliknite ovde ukoliko vas zanima kako se Banqup povezuje sa računovođama.
3. Premium paket od 1 RSD za čak 6 meseci
Specijalna ponuda premium paketa koji vam nudi da čak 6 meseci koristite Banqup za 1 RSD se teško odbija i dostupna je na oblaci.rs. Pored premium paketa, dostupan je besplatan paket koji vam omogućava da na Banqup platformi kreirate i arhivirate do 50 dokumenata godišnje. Na ovaj način vas ništa ne koštate da probate našu platformu. Detaljnije informacije o svim paketima možete pogledati ovde.
4. Banqup platforma je u skladu sa zakonom o elektonskom fakturisanju
Banqup platforma je redovno ažurirana, usklađena sa pravnom regulativom o elektronskim fakturama I direktno je povezana sa državnim Sistemom elektronskih faktura (SEF). Sve fakture kreirane putem platforme imaju digitalni format XML i vizuelni prikaz fakture u formatu PDF, koji su u skladu sa zakonskom regulativom. Ne morate da brinete da li ste ažurirali svoj softver jer Banqup se automatski ažurira.
5. 24/7 korisnička podrška
Banqup korisnička podrška vam je dostupna 24/7 putem mejl adrese ili od 09h do 17h svakog radnog dana ako pozovete 011 7150758. U slučaju da vam je potrebna asistencija prilikom povezivanja platforme sa Sistemom eFaktura možemo vam direktno pomoći i voditi korak po korak ili jednostavno uraditi to za vas.
Banqup platforma je vaša podrška pri pravljenju prvih koraka ka digitalnom poslovanju. Pruža različite mogućnosti I prilagođava se vama I vašem poslovanju.
Za više informacija možete nam pisati na podrska@banqup.rs
Banqup - lakše, brže, sigurnije
Aktiviraj Banqup