Welcome to our Banqup website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Change my settings'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.
Tutorials

Kako lako da dodate fakture i račune

May 5, 2023
minuta čitanja

Od 01.01.2023. god u Srbiji je na snazi Zakon o elektronskom fakturisanju, ukoliko ste obveznik PDV-a, sve vaše ulazne i izlazne fakture prolaze kroz državni portal Sistem E-faktura (SEF). Da li želite da digitalitizujete i dokumenta i fakture iz poslednjih nekoliko godina i da se rešite registratora i papirne arhive?

Sa Banqup-om imate jednostavno i pametno digitalno rešenje gde možete da prihvatite, otpremite, obrađujete i čuvate sve svoje fakture i račune i iz prethodnih godina.

Kako da dodate fakture u Banqup

Postoje četiri različita načina za otpremanje fakture u Banqup:

  1. Dodavanjem sa računara uz pomoć funkcije drag&drop. Jednostavno prevucite fakturu iz svoje fascikle i spustite je u Banqup.
  2. Banqup mobilna aplikacija daje vam mogućnost da snimite fotografiju računa ili jednostavno dodate fakturu.
  3. Koristeći svoju personalizovanu imejl adresu možete da prenesete sve fakture primljene na svoju Banqup platformu. Takođe možete da delite ovu personalizovanu imejl adresu sa svojim dobavljačima koji nisu na SEF-u, odnosno koji nisu obveznici PDV-a, već paušalci. Tako, oni mogu da šalju svoje fakture direktno na vaš Banqup nalog. Ovo će ubrzati vaše procedure obrade.
  4. Konačna opcija je da primate svoje fakture direktno u Banqup-u. Ovo je svakako automatski podešeno kao prijem sa SEF-a, a moguće je i da vaše dobavljače paušalce preusmerite da koriste Banqup. Oni tako mogu direktno da vam pošalju digitalnu fakturu, što znači da faktura stiže za nekoliko sekundi i odmah se obrađuje.

Navedite vrstu dokumenta

Kada slika vaše fakture bude snimljena, biće vam data opcija da dodate svoju fakturu ili račun. Kliknite na strelicu na gore na stranici sa pregledom, a zatim kliknite „Dodaj dokument“. Ako dokument ima nekoliko stranica, kliknite na „Dodaj stranicu u dokument“.

Na sledećem ekranu izaberite gde želite da otpremite fakturu ili račun. Na primer, da li je to faktura/račun za kupovinu, prodaju ili dokument za vaš Banqup folder Dokumenta? Označite svoj izbor i kliknite „Dodaj dokument“.

Zatim potvrdite i naznačite tip dokumenta koji ste upravo otpremili. Da li je to faktura, knjižno odobrenje, knjižno zaduženje ili trošak? Izaberite svoj izbor i navedite da liste već platili dokument ili ne.

Na kraju, kliknite „Dodaj dokument“ da biste svoj dokument postavili na svoj Banqup nalog.

Obrada i odobravanje fakture

Kada faktura stigne u Banqup, ona dobija status „Obrada“. To znači da su podaci na fotografiji ili PDF-u u procesu čitanja. Banqup-ova OCR (optičko prepoznavanje znakova) tehnologija će skenirati vašu fakturu i konvertovati detalje u digitalnu fakturu.

Zvuči vam kao jednostavno i pametno rešenje?

Podelite dokument sa svojim računovođom

Čestitam! Sada ste uspešno dodali svoj dokument na svoj Banqup nalog! Da biste podelili dokumenta sa svojim računovođom, možete da ih prihvatite kao Obaveze ili Ulazne fakture, da ih pošaljete kao Potraživanja ili Izlazne fakture, odnosno da ih arhivirate.

Bonus korak

Sada se možete rešiti viška papirnih računa i priznanica. Sve je bezbedno snimljeno i arhivirano u Banqup-u!

Da biste saznali više o fakturisanju sa Banqup-om, pogledajte Banqup funkciju fakturisanja i vidite kako još možete imati koristi od procesa digitalnog fakturisanja.

Uvereni da je Banqup pravo rešenje za vas?
Aktivirajte svoj besplatan nalog još danas.

Kreirajte besplatan nalog