Welcome to our Banqup website! We, and third parties, use cookies on our websites. We use them to enhance site navigation, analyse site usage and assist in our marketing efforts. You can read more about our cookies and change your preferences by clicking on ‘Change my settings'. By clicking on 'Accept all cookies’, you agree to the use of all cookies as described in our Privacy cookie policy.

Recite zbogom dosadnim, ručnim poslovnim zadacima

December 5, 2023
minuta čitanja

Pogledajte ovih 5 jednostavnih načina da uštedite vreme na ručnim zadacima poslovnog administratora. Svi načini su brzi i laki, i ne morate da brinete o troškovima razvoja ili IT stručnosti.

1. Recite zbogom kucanju računa

Zašto gubiti vreme na kucanje računa i unos podataka kada Banqup to može da uradi umesto vas?

Uz Banqup-ovu besplatnu aplikaciju, sve što treba da uradite je da slikate račun ili otpremite dokument, a Banqup će ga digitalizovati za vas! Banqup očitava podatke sa slike i unosi informacije u prava polja u vašoj Banqup aplikaciji.

A znate li šta je još zaista korisno? Kada podesite automatsku vezu sa svojim računovođom, svi vaši podaci o prijemu i fakturi će odmah biti prosleđeni i njemu.

Korak po korak  uputstva o tome kako da digitalizujete svoje račune možete pronaći OVDE.

 

2. Zašto ručno unositi fakture, kada Banqup to može da uradi umesto vas?

Otpremite svoje PDF fakture i Banqup će ih automatski digitalizovati za vas!

Opet, više nije potreban unos podataka, samo jednostavno otpremanje putem imejla ili prevlačenje dokumenta u aplikaciju, a Banqup će obaviti svu digitalizaciju za vas.

 

3. Nemojte više ručno kreirati svaku fakturu

Svaki put kada kreirate fakturu, možda ćete morati ručno da unesete svaki red, a to može biti zamorno i naporno. Sa Banqup-om to više nije slučaj!

Kada podesite svoj Banqup nalog i popunite potrebne podatke o fakturi, Banqup će automatski uključiti podatke u svaku fakturu. Detalji kao što su podaci o vašoj kompaniji, logotip, uslovi plaćanja itd. Prikažite ih na svakoj fakturi, bez potrebe da svaki put unosite detalje.

Kada se podaci unesu, biće potrebno samo 20-60 sekundi da se kreira vaša faktura.

Saznajte jednostavne korake kako da unesete potrebne informacije OVDE.

 

4. Povežite svog računovođu za saradnju u realnom vremenu

Zvuči kao mašta, ali to je zapravo vrlo lako uraditi.

Uz Banqup, možete da šaljete i fakture i račune svom računovođi automatski, digitalno i u realnom vremenu. Postoji nekoliko načina da to uradite; izaberite koji vam najviše odgovara:

●      Automatski putem imejla

●      Dodajte svog računovođu u Banqup

I to je to! Jednostavna i pregledna razmena dokumenata i faktura sa vašim računovođom, na različite načine, sve u nekoliko jednostavnih koraka. Korak po korak uputstva možete pronaći OVDE.‍

 

5. Omogućite pristup svojim kolegama

Nema potrebe da sve radite sami. Možete dodati do 3 korisnika u svoju Banqup Premium pretplatu bez dodatnih troškova.

Ako, na primer, komercijalista ili računovođa šalje račune za prodaju, vlasnik naloga može da im omogući pristup tako da sve fakture budu uredno na jednom mestu. Nema dupliranja dokumenata i svi podaci su automatski dostupni svim korisnicima.

Upravljajte pristupom svog naloga u podešavanjima Banqup-a.

Gotovo! Banqup vam sada može pomoći mnogo efikasnije!😊

Uvereni da je Banqup pravo rešenje za vas?
Aktivirajte svoj besplatan nalog još danas.

Kreirajte besplatan nalog